naše přesvědčení jednoznačně směřuje k všestrannému rozvoji osobnosti dítěte, kdy neodmyslitelnou součástí je především milý a láskyplný přístup k dětem, motivace k aktivnímu poznání, vedení ke zdravému životnímu stylu a ekologickému uvědomění.
Budujeme zařízení srovnatelné se zahraničím, s malým počtem dětí ve skupině, které jim nejen usnadňuje adaptační proces, ale především umožňuje podpořit jejich individualitu.
na konci kojeneckého období 11. - 12. měsíc (1 rok) zvládalo:
- stát chvilku bez držení a začínat dělat samostatné kroky
- rozumět některým pokynům (vstaň, otevři pusu, kde je auto)
- říci smysluplné slovo
na konci batolecího období 31. - 36. měsíc (3 roky):
- stát chvilku na jedné noze
- přeskočit natažený provázek asi 5 cm nad zemí
- opakovat krátkou povídku
- zašněrovat si boty
- dokázat zazpívat jednoduchou písničku, říci delší říkanku
- dokázat rozeznat základní barvy.
a na konci mladšího předškolního věku 37. - 54. měsíc (po 4. roce):
- stojí na jedné noze
- skáče do dálky s rozběhem
- udělá kotrmelec
- nakreslí kruh
- nakreslí lidskou postavu bez trupu (hlavonožec)
- hodně se ptá
- vypráví delší povídku - často směšuje skutečnost s výmyslem
- obléká a svléká se s dopomocí
- velmi touží po pochvale, samo se hodně chlubí
- rádo kreslí a kresbu pojmenuje
- zachovávání čistoty již není problém, samo se umyje