Jdi na obsah Jdi na menu
 


                                          Vážení rodiče,

naše přesvědčení jednoznačně směřuje k všestrannému rozvoji osobnosti dítěte, kdy neodmyslitelnou součástí je především milý a láskyplný přístup k dětem, motivace k aktivnímu poznání, vedení ke zdravému životnímu stylu a ekologickému uvědomění.

Budujeme zařízení srovnatelné se zahraničím, s malým počtem dětí ve skupině, které jim nejen usnadňuje adaptační proces, ale především umožňuje podpořit jejich individualitu.

Aktivity pro děti máme rozdělené do každého dne od pondělí do pátku.
Každý den zahájíme společným přivítáním a pozdravením se. Potom si připomeneme pravidla jak se
k sobě chovat "...jsme tu všichni kamarádi a máme se rádi..." a pak jdeme "pracovat" :-)

Pondělí je zaměřené na sportovní aktivity všeho druhu (opičí dráhy, chodníčky pro bosé nožky, slalomy, hry s míči)
                - ideální pro rozvoj hrubé motoriky, koordinace, udržování rovnováhy

Úterý máme zaměřené na tvořivé činnosti a rozvíjíme tím estetické cítění a jemnou motoriku dětí

Středa je "povídací", "zpívací" a taneční - učíme se básničky, písničky a provádíme logopedickou prevenci

Čtvrtek je relaxační :-) : cvičíme pohádkové jógové sestavičky, pracujeme s dechem a řečí

Pátek využíváme pro nácvik společných - kolektivních her (hrajeme si s padákem, hledáme a poznáváme).

Léto připravujeme tématicky (např. hrajeme si na piráty) a v průběhu roku chystáme pro děti různé oslavy a překvapení jako jsou návštěvy terapeutického pejska, divadélka, a společné focení.

Samozřejmě vše probíhá v souladu s psychomotorickým vývojem, kdy se snažíme napomáhat tomu, aby Vaše dítě
na konci kojeneckého období 11. - 12. měsíc (1 rok) zvládalo:

  • stát chvilku bez držení a začínat dělat samostatné kroky
  • rozumět některým pokynům (vstaň, otevři pusu, kde je auto)
  • říci smysluplné slovo


na konci batolecího období 31. - 36. měsíc (3 roky):

  • stát chvilku na jedné noze
  • přeskočit natažený provázek asi 5 cm nad zemí
  • opakovat krátkou povídku
  • zašněrovat si boty
  • dokázat zazpívat jednoduchou písničku, říci delší říkanku
  • dokázat rozeznat základní barvy.

 a na konci mladšího předškolního věku 37. - 54. měsíc (po 4. roce):

  • stojí na jedné noze
  • skáče do dálky s rozběhem
  • udělá kotrmelec
  • nakreslí kruh
  • nakreslí lidskou postavu bez trupu (hlavonožec)
  • hodně se ptá
  • vypráví delší povídku - často směšuje skutečnost s výmyslem
  • obléká a svléká se s dopomocí
  • velmi touží po pochvale, samo se hodně chlubí
  • rádo kreslí a kresbu pojmenuje
  • zachovávání čistoty již není problém, samo se umyje